کتاب جین ایر (جلد اول)

اثر شارلوت برونته از انتشارات افق - مترجم: نوشین ابراهیمی-داستان درام

جین ایر (که در اصل به عنوان جین ایور منتشر شد) یک رمان نویس انگلیسی انگلیسی شارلوت برونته است. این در 16 اکتبر 1847 توسط اسمیت، الدر و لندن، انگلستان، تحت نام قلمرو کورر بل منتشر شد. جین ایر، یتیم به خانه عمه رید در گیتشده و با رعایت رژیم بی رحمانه در مدرسه خیریه لووود، با این وجود در روح و یکپارچگی ظاهر می شود. او پست پست مدرن در Thornfield را می گیرد، در عشق به آقای روچستر می افتد و مانع از ازدواج قانونی خود را در یک داستان می کند که ملودرام را فراتر می گذارد تا یک زن و شوهر جستجوگرانه برای زندگی گسترده و غنی تر از جامعه مجازی ویکتوریا به طور سنتی اجازه دهد. با یک قهرمان پر از اشتیاق، اسرار خطرناک او مواجه می شود، و گزینه های او را در نهایت می سازد، رمان نوآورانه و رمانتیک شارلوت برونتز همچنان به خوانندگان تحریک و تحریک می کند.


خرید کتاب جین ایر (جلد اول)
جستجوی کتاب جین ایر (جلد اول) در گودریدز

معرفی کتاب جین ایر (جلد اول) از نگاه کاربران
904. Jane Eyre, Charlotte Brontë
عنوانها: جین ایر؛ جین ایر؛ نویسنده: شارلوت برونته؛ انتشاراتیها: (جامی ، دبیر، توسن، مهتاب، عرفان، سمیر، جاویدان، ادیب، هزار آفتاب، سروستان، نشر مجرد)، ادبیات انگلستان؛ تاریخ نخستین خوانش: یکی از روزهای سال 1976 میلادی
عنوان: جین ئر؛ نویسنده: شارلوت برونته؛ مترجم: مسعود برزین؛
عنوان: جین ایر؛ نویسنده: شارلوت برونته؛ مترجم: پرویز نجم الدینی؛ تهران، توسن، 1362؛ در 192 ص؛
عنوان: جین ایر؛ نویسنده: شارلوت برونته؛ مترجم: مهدی افشار؛ تهران، مهتاب، عرفان، 1366؛ در 553 ص؛ چاپ دیگر: کتابفروشی سعدی، 1366؛ در 553 ص؛ چاپ دیگر: تهران، سمیر، 1384، در 560 ص؛ شابک: 9648940045؛ چاپ دیگر: تهران، دبیر، 1384، در 503 ص؛ شابک: 9645967260؛ موضوع: داستانهای نویسندگان انگلیسی - قرن 19 م
مترجم: فریدون کار؛ تهران، جاویدان، 1369، در 287 ص؛
مترجم: پروین قائمی؛ تهران، کتاب آفرین، 1370، در 303 ص؛ چاپ دیگر: تهران، ادیب، 1374؛ در 303 ص؛
مترجم: شهلا نقاش؛ فاطمه نقاش؛ تهران، هزار آفتاب، 1376، در 256 ص؛
مترجم: زهره بکویی؛ تهران، سروستان، 1383، در 211 ص؛
مترجمین دیگر: نسترن جامعی نشر: نهال نویدان - چاپ سوم 1375 در 255 ص؛ ناظر نعمتی - نشر مجرد 1364 - در 213 ص؛ محمدتقی بهرامی حران، 1370 در دو جلد در یک مجلد؛ تهران، نشر خود مترجم؛ و بسیار دیگر ...؛
این رمان درباره ی زندگی دختری ست که در کودکی مادر و پدر خود را از دست می‌دهد. او پس از ناملایماتی که از بستگان و نزدیکش میبیند به پرورشگاه سپرده شده، در محیط خشک و خشن پرورشگاه بزرگ می‌شود، سپس با سمت معلمی به خانه‌ ای اشرافی می‌رود، ارباب خانه (آقای روچستر) به تدریج به او علاقمند می‌شود، ولی جین میفهمد که او پیشتر ازدواج کرده و همسرش دیوانه ای ست که در طبقه ی بالای همان خانه زندگی می‌کند. جین دل شکسته می‌شود و از خانه میگریزد، و کشیشی با خواهرانش او را بیهوش می‌یابند؛ و از او نگهداری می‌کنند. کشیش کم کم به جین علاقمند می‌شود، ولی شبی (در ذهن خود) صدای روچستر را میشنود، سپس به دنبال او میرود، و میفهمد که همسر دیوانه روچستر، خانه را آتش زده، و روچستر درحال نجات دادن او بینایی خویش را از دست داده است. سرانجام جین نزد روچستر می‌رود، و با وی ازدواج می‌کند، و آنان صاحب یک پسر میشوند. خوب همه داستان را گفتم، ولی کتاب دلچسبتر از این حرفهاست، از این کتاب برای ساختن فیلم اقتباسهای بسیاری صورت گرفته است، اسامی برخی از فیلمها را همینجا نیز میکارم: جین ایر (فیلم 2011) کارگردان: کری فوکوناگا؛ جین ایر (فیلم 1997) کارگردان: رابرت یونگ؛ جین ایر (فیلم 1996) کارگردان: فرانکو زفیرلی؛ جین ایر (فیلم 1970) کارگردان: دلبرت من ؛ جین ایر (فیلم 1943) کارگردان: رابرت استیونسون؛ جین ایر (فیلم 1934) کارگردان: کریستی کابان؛
ا. شربیانی

مشاهده لینک اصلی
بله، من فکر می کنم شما می توانید این کتاب را بیشتر به عنوان داستان عشق مشاهده کنید. این چیزی است که من در سن 13 سالگی انجام دادم - اما همین دلیل بود که من بعد از آن ناامید شدم. یا شما می توانید این را به عنوان یک داستان از تشکیل یک شخصیت قوی و مستقل زن، یک فمینیست قرن نوزدهم، سال های نوری پیش از زمان خود ببینید. و این چیزی است که اکنون نزدیک به سی و بیست و نه خودم بسیار راضی هستم و کاملا رک و پوست کنده و نه تحت تأثیر قرار گرفته است. ²Â¹ (مشاهده اسپویلر) [این مرد همسر خود را در اتاق زیر شیروانی نگه داشته است. جدی - نه فقط نه شما نمیتوانید تمام وقت خود را در مورد عروسی دوم خود فراموش کنید تا ذکر کنید همسر اول شما در اتاق زیر شیروانی پنهان شده است. Seriosly، روچستر، چه جهنمی با شما اشتباه است؟ شما چطور میتونید ازدواج کنید؟ (مخفی کردن اسپویلر)] ²²I من فکر نمی کنم، آقا، شما حق دارید به من فرمان بدهید، صرفا به این دلیل که شما از من بزرگتر هستید یا چون بیشتر از جهان دیده ام از من؛ ادعای شما برتری بستگی به استفاده شما از زمان و تجربه شما دارد. @ آن را بنوشید، جین. شما به او می گوئید، شما زن قوی و عالی، شما!\nوقتی من آن را برای اولین بار به عنوان یک نوجوان جوان و معتاد مطالعه می کردم، فکر می کردم جین ایر یک شخصیت خسته کننده و آرام بود و خیلی هم به اخلاق قدیمی اش وابستگی داشت، همچنین می ترسید که آنچه را که فکر می کردم انجام داد شجاعانه بود. خوشبختی ظاهری که دچار ضعف وحشتناک آقای آقای روچستر بود. (او خیلی جوانم را نجات داد، پس از اینکه او (مشاهده اسپویلر) [اولین ازدواج (پنهان کردن اسپویلر)]، با همۀ مردم در اروپا خوابید و احتمالا آنها را رد کرد، زیرا آنها برای او کافی نبودند. اوه، آیا تا به حال یک راه برای سوء تفاهم یک کتاب بیش از من این را انجام داد؟ گاهی اوقات تجربه زندگی در حقیقت مهم است. جین ایور ایده خوبی از خود ارزش دارد. و او ایده خوبی در مورد اخلاق خود دارد. و بر خلاف بسیاری از اوضاع او، به اخلاق او و ایده آن چیزی که اشتباه یا درست است، صرفنظر از اینکه نتیجه آن چیست، برای او چیره شده است. در اینجا مثال اصلی است: @ آقایان در ایستگاه او عادت به ازدواج با استانداردهای خود را ندارند. @ تاکید در این توصیه های خوب از جانب خانم فیرفکس بر کلمه MARRY است. آه، خانم قدیمی احمقانه، ممکن است فکر کنید، زن جوان را با چنین رویکردی احتیاط کنید. آه، زن جوان احمقانه، مشاوره از بانوی پیر را برداشت و با خیال راحت رفتار کرد. آه، زن جوان احمقانه، در نهایت، عشق عادلانه و پیشنهاد شادی را برای یک دلیل به ظاهر احمقانه رد می کند - نمی خواهم که معشوقه باشم. به همین دلیل قدیمی و ضعیف و درهم و برهم، فریاد می زند سیزده سال من خودم. اما این چیز را می گوید. این نه فقط برای درس اخلاقی خوانندگان است که برنت Jane قاطعانه می گوید نه. نه به خاطر ظاهر اجتماعی. به خاطر جین و جین به تنهایی. زنانی که ازدواج کرده بودند، غیر معمول بود. داشتن آنها را به عنوان معشوقه - احتمالا نه به عنوان نادر. در جامعه او، محافظت از فضیلت و اعتبار او نه تنها به دغدغه های مذهبی یا ننگ بود - این مسئله از آینده اش بود؛ چرا که او هیچ کس نبود که بتواند شهرتش را از بین ببرد. و این مسئله ی صداقت او بود - کیفیتی که او از طریق ضخامت و نازک حفظ می کرد و از رفتن به پاشنه ی عشق نمی ترسید، از دادن عشق به تمام اشتباهات و انتخاب های اشتباه توجیه می کرد، از اینکه اجازه نداد عشق را به همه ی چیزهای دیگر برساند برای احساس او از خودفروشی مهم بود. با جریمه شدن از روچستر، جین خود را تا این حد بدون خودخواهی تحقیر می کرد. جین امتناع می کند که گام هایی برداشته شود که او را در چشمان خود نابود کند و برای آن احترام قاطع و احترام قائل است. آنچه روچستر انجام داد غیر قابل تصور بود - نه به این دلیل که دیگران آن را می بینند، بلکه به خاطر اخلاق و اعتقاداتش - و شجاعت باور نکردنی را در چسبیدن به آنچه که به آن اعتقاد دارند، نشان می دهد، حتی اگر به مصالح و روح خود آسیب برساند . او خود را به طور کامل به چیزی - یا کسی نمی دهد - که تمامیت او را نابود خواهد کرد، خود را تحریک خود. و من او را دوست دارم برای این عزم بی قاعده برای حفظ خود را ثابت! Reader، من با او ازدواج کردم @ ممکن است یکی از معروف ترین عبارات این کتاب باشد (در واقع، معروف ترین، به آن فکر می کند) - اما او حاضر به ازدواج با او در وهله اول است که اجازه می دهد او را به نگه داشتن او یکپارچگی باقی می ماند و به خودی خود پایبند است و همچنان به فرد شگفت انگیز تبدیل می شود. جین بسیار ارزش خود را برای داشتن روچستر تا زمانی که خود را در چشم خود بازخرید، تا زمانی که توبه کند. این نکته است، نه بخش ازدواج. به رغم آرامش خودخواهانه، جین ائیر دور از ضعف یا ترس نیست. او مجبور شده است راه خود را در زندگی بدون لوکس از تکیه بر یک نسل نر بالغ - پدر، برادر، شوهر. و او این را در جهان انجام داد که در آن اتصال به یک مرد بهترین انتخاب برای یک زن بود (فقط به یاد داشته باشید قهرمان جین اوستن چند دهه قبل از رسیدن به شادی تنها پس از پیدا کردن نجیب زاده مناسب). او یک شورشی است که برای انجام کار خود در یک دنیای تحت سلطه مرد قرار میگیرد و از اجازه دادن به یک مرد حاکم بر زندگی او (که به روچستر و سنت جان او اعمال می شود ...

مشاهده لینک اصلی
پنج دلیل که چرا جین آئورا هرگز در زمان ما بسستلر نبود: 5. صفحات چهارصد عدد از نوشتن صرفا توصیفی. مضامین مذهبی آشکار و موعظه اخلاقی 3. یک قهرمان ساده جین که دشتی است. بدون ظرافت برای نشان دادن زیبایی پنهان تا کنون که فقط نیاز به استفاده از پراکسید هیدروژن و برخی از انفجار ابرو برای ظهور کامل blown.2. جهان برای عشق به خوبی از دست نمی رود. اصول در دستان جنگ بین عزت نفس و شور و شوق زیاد است. سخنرانی های منصفانه، قهرمان ما باعث نمی شود که قهرمان ما، اعتماد به نفس خود را برای از بین بردن و تحقیر شدن به اسلحه های حماسی او ببندد. 1. NO SEX! وقتی دختر بودم، عروسکی به نام Saloni داشتم. در حال حاضر Saloni نمونه نمونه ای جذاب به نظر نمی رسد زیرا عروسک ها می روند، مخصوصا از آنجایی که در طول سال ها من در دهان کوچک گل رز خود را به منظور تغذیه او حفاری کردم، تا زمانی که تمام نخ های مصنوعی ضعیف از بین رفته بود، او بسیار با من چیده بود، یکی از چشم های بزرگ آبی او افتاده بود. اما به نظر من، Saloni بهترین عروسک بود که تا به حال ساخته شده است. او آسایش من بود، پشتکارم در دنیایی پر از اشتباه چیزهای جدید مانند مدرسه و مهد کودک و دیگر افراد کمی بود. جین اایر نسخه من از Saloni است. غذای راحت برای مغز من. دو نویسنده وجود دارد که بارها و بارها و بارها آن را خوانده ام، تا روزی که می میرم یکی از آنها شارلوت برونته است، یکی دیگر از ژرژته هیر است. من میلیونر بار Jane Eyre را خوانده ام، اما من هرگز از این داستان خسته نمی شوم. هر بار که به صحنه ای رسیدم که در آن عشق او را به آقای روچستر تسلط می دهد، من در گوزن ها بیرون می آیم. هر زمان واحد. سن و تجربه به من آموختند تا نقاط ضعف در داستان و شخصیت ها را مشخص کنند. باور باورنکردنی به برتری انگلیسی. نگرش منفی نسبت به بندگان و افراد طبقه پایین. بدرفتاری با افراد معلول ذهنی. احساسات تقریبا Quaker-ish از جین اایر. اما همه اینها از یکی از بزرگترین داستانهای عاشقانه که تا کنون گفته است، از بین نمی رود. و چیزهای زیادی برای تحسین در این کتاب وجود دارد. ادوارد روچستر، زشت به عنوان گناه، اما قدرتمند و غالب و باور نکردنی جذاب است با وجود ظاهر خود. عشقی که بر پایه همدردی متقابل، احترام و جلسه ای از ذهن ها رشد و تقویت می شود، که بسیاری از نویسندگان ما به خوبی از آن یاد می گیرند. جین ایور، که فکر نمی کند که عشقتان عذر می خواند اعمال خودخواهی و بی حرمتی است. به رغم اینکه شخصیت تا حدودی تسخیر شده است، جین موفق می شود خودش را با آرامش آرام نگه دارد، هرگز با صدای بلند در مورد هوش و استعدادش نمی گوید، اما با این وجود شخصیتی را به نمایش می گذارد که بلا و نوراس زمان را به شرم می رساند. جین ایر هرگز، همانطور که قبلا گفتم، اگر در زمان ما نوشته شده بود، یک پرفروش باشد. و این از دست دادن است که ما باید خودمان را برداریم. ما این ارزش اولیه را بر روی شهوت و ظاهر و قدرت گذاشتهایم که ما را در نوشتن ما فراموش کرده ایم. دلیلی وجود دارد که میلیونها نفر در سراسر جهان به یاد داشته باشند و کتابی را که یکصد و پنجاه سال پیش نوشته شده بود، به یاد بیاورند، در حالی که پرفروش ترین زمانهای ما از خاطرات ما به سرعت و بی سر و صدا حرکت می کند. جین آیر بیش از یک کتاب زیبا درباره داستان عشق است که فراتر از همه مرزهاست؛ این عهدیه به قدرت احساسات خالص است که می تواند در طول سنین و در تمام موانع زمان و فرهنگ احساس شود.

مشاهده لینک اصلی
من می توانم آقای روچستر را به عنوان یک درب صفحه نمایش تا سه شنبه آینده بنوازم. این همه من از این کتاب، صادقانه نیستم ...

مشاهده لینک اصلی
خواننده، من پنج ستاره را به آن دادم. لطفا اجازه دهید به شما بگویم چرا. جین ایور رمان ویکتوریا است. به معنای واقعی کلمه، همه چیزهایی که در دوره زمانی مشخص بود، اما بر خلاف سایر رمانها، تمام عناصر یک داستان را در بر دارد. در مرکز عاشقانه بین جین و روچستر است که توسط عناصر گوتیک مانند ناراحتی از doppleganger و طنز مانند کیفیت Bertha افزایش یافته است. علاوه بر این، آن نیز رمان حاکم است؛ اینها نوعی داستان باورنکردنی از قصه گویی در عصر بوده و برای ترکیب آن با عناصر گوتی که با ارتباط دوگانه ای بین واقع گرایی و عاشقانه قرار گرفته اند، کاملا منحصر به فرد است. اصطلاح صحیح برای این یک ترکیبی است که هیچ صدای ژانر غالب نیست؛ آنها در کنار یکدیگر ایجاد یک کتاب خاص و غیر خاص. و این چنین است، بنابراین، ویژه؛ این یک قطعه عالی از ادبیات است. سفر جین جوش و هیجان انگیز است. از طریق زندگی او غم و اندوه واقعی را تجربه می کند، نوعی که شخص کمتری را ترک می کند. او همچنین دوستی واقعی را تجربه می کند، نوعی که در طول یک زندگی شاید یک بار اتفاق بیفتد. اما مهمتر از همه، او عشق واقعی و توسعه استقلال را به وجود می آورد. من واقعا این کتاب را دوست دارم برونت با استفاده از روایت اول شخص، که درجه بالایی از صمیمیت با شخصیت او ایجاد می کند؛ آن را به من احساس می کنم که من می دانم جین و همچنین او می آید به دانستن خود او. â € œ من هیچ پرنده و هیچ خالصی من را نادیده می گیرد: من یک انسان آزاد با یک اراده مستقل هستم. \"جین، فردی قدرتمند است. از سن بسیار جوان او، وضوح هوش را به رسمیت شناختن بی عدالتی که زندگی او بود؛ بله، او داستان خود را به طور گذشتهنام روایت می کند، هر چند او هنوز درک می کند که چگونه بدرفتاری کرده است. من عاشق توهین آمیز بارتون هستم. کودک جین پنجره ای را که با پرده پوشانده شده است به نظر می رسد و آب و هوا وحشتناک را شاهد است. سرد و خشن است آن باد و وزش باد است بنابراین، ما بلافاصله می توانیم کارهای داخلی جین را ببینیم. آب و هوا احساسات او را در سراسر رمان نشان می دهد و در ابتدا وضعیت بدتر شده است. این نیز می تواند با تصاویری از آتش نشان داده شود که نشان دهنده خشم او در اتاق قرمز است؛ بعدا آن را خشم Bertha می نامد. همه به عشق نیاز دارند، به خصوص بچه ها. این تجربیات اولیه کمک می کند تا شخصیت بعدی او را تعریف کند و در نهایت تحت تأثیر چگونگی دید جهان قرار گیرد. او هنوز در پشت یک پرده در خانه روچستر پنهان است وقتی که او با خانم Ingrum عاشق می شود. این تجربیات او را در تلاش تقریبا دائمی برای عشق، تعلق و استقلال برای تصمیم گیری های خود قرار داده است. او در قالب هلن برنز دوستی پیدا می کند؛ او به او توصیه های صحیح می دهد، اما جین نمی تواند چنین فانتزیگری مذهبی را به طور کامل قبول کند. با این حال، کمی به او الهام می شود تا با زندگی ادامه یابد؛ او متوجه می شود، بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد، او همیشه عشق خود را به بزرگترین دوست خود خواهد داشت. جین به این ایده چسبیده است، اما در نهایت باید یک راه حل دائمی برای تنهایی او پیدا کند. او به یک حرفه احتیاج دارد، یکی که او را تحقق می بخشد و به معنای زندگی خود می دهد؛ به این ترتیب، او تبدیل به یک فرمانروایان و مسیرهای عبور با غرق شدن، بدبختی وحشی است که آقای آقای روچستر است. گاهی اوقات احساس می کنم که روچستر نمی داند چه چیزی را می خواهد. وقتی ژن می بیند، زن را با قدرت، صداقت و صداقت می بیند: او عاطفی را برابر می بیند. این او را به او جذب می کند که به عشق تبدیل می شود. با این حال، زمانی که او سعی می کند عشق خود را بیان کند، این کار را از طریق تلاش برای ادعای او به عنوان خودش انجام می دهد. با انجام این کار، او نه تنها ماهیت ازدواج ویکتوریا را نشان می دهد، بلکه آسیب پذیری عمیق خود را نیز نشان می دهد. او ذهن و ذهن او را دوست دارد، و او نیز می خواهد عاشق شود. او برای یک اشتیاق ترسناک دلش می خواهد. بنابراین، به جای انجام کارهایی که جین می خواست او را انجام دهد، او را با عواطف گرانبها غرق می کند. با انجام این کار او تقریبا او را از دست می دهد. تمام جین می خواست قلب او بود، چیزی بیشتر چیزی کمتر. او با چنین لکه دار و لوازم گرانبهای روبرو می شود، او استقلال خود را محکوم می کند. او ریسک می کند که چیزهایی را که او را برای او جذاب کرده بود، برابری می کند. احترام متقابل و عشق خود. او شخصیت خود را از دست می دهد من واقعا فکر نمی کنم ازدواج اصلی کار کرده باشد. وجود زن دیوانه در اتاق زیر شیروانی را نادیده بگیرید من فقط فکر می کنم روچستر آن را خراب کرده است. این خیلی ناخوشایند شده است. آنها نیاز داشتند در همان سطح اجتماعی و همچنین یک عقل و شخصیت باشند. پایان دادن به لمس کردن و کمی ناراحت کننده است، اما تنها کسی است که همیشه می تواند برای این دو کاراکتر کار کند. بدون این فاجعه، هرگز نباید دوباره جوانسازی شود و فرصتی برای آنها با شرایط برابر باشد، بدون توجه به هزینه آن برای رسیدن به آنجا. اگر این دلیل کافی برای من برای دوست داشتن این کتاب نبود، عناصر فانتزی و میل نیز وجود دارد. این یک رمان واقع گرایانه است، مربوط به حوادث معتبر است، اما پیشنهادات فانتزی فقط به ...

مشاهده لینک اصلی
کودک نادیده گرفته می شود، در نزدیکی مرگ، یک خط از رئالیسم جادویی، قدرت عشق، ناتوانی فقرا، رقابت جنسی، رمز و راز، جنون و بیشتر. این همان قدرتی است که تا کنون وجود دارد - اما آیا واقعا داستان عشق، با توجه به روچسترها Svengali-tendencies، یا داستان زندگی است؟ فروپاشی او و وراث او آنها را مساوی تر می کند، اما آیا واقعا او را دوست دارد؟ من مطمئن نیستم، که این چیزی است که آن را چنین کتاب خوب (فقط لزوما داستان عشق) را ندارد. من همچنین تنش میان آن را بسیار ویکتوریایی در برخی از روش های آشکار را دوست دارم، و در عین حال بحث برانگیز مدرن در دیگران: یک قهرمان غیر اخلاقی، قهرمانانه نیرومند و مستقل و متقاعد کننده، و برخی از مسیحیان بسیار ناخوشایند (آن نیست که من فکر می کنم مسیحیان بد است یا مانند دیدن آنها به شیوه ای تند و تیز نشان داده می شوند - برونته شجاعت در نوشتن چنین شخصیت هایی را تحسین می کند). کودک در مورد سه ماهه اول کتاب، به سختی و سوء استفاده عظیم مربوط است که جین در حال رشد است. او اغلب به شدت از فیلم، تلوزیون و تطبیق صحنه بریده شده است، اما با وجود اینکه در مورد این داستان یک داستان عاشقانه است، من فکر می کنم که توجه به سالهای شکل گیری او به عنوان یک عنصر ضروری برای توضیح آنچه که جین شخص او می شود، ارزش دارد. اتاق قرمز، جایی که جین جوان قبل از فرستادن به Lowood، اخراج می شود، قسمت بسیار کوتاهی در کتاب است، اما اهمیت آن احتمالا بیشتر از کوتاه بودن آن است. تروما اتاق قرمز فقط به این دلیل نیست که آقای رید در آنجا فوت کرد، اما به دلیل ارتباطات قرمز = خون = مرگ، ترکیبی از سرد، سکوت، پرده ای که همیشه بسته و یک تخت مانند محراب قربانی است. آیا این نیز نوعی ارجاع به اتاق زیر شیروانی Berthas است؟ جین به سختی های وحشتناک رنج می برد: او یتیم است؛ عمه اش می گوید که او کمتر از یک خدمتکار است، زیرا شما هیچ کاری برای نگه داشتن شما انجام نداده اید و خشم خداوند را برمی انگیزد که @ او را در میان یکی از تندرام هایش قرار می دهد @؛ او بی عدالتی را تحمل می کند، به عنوان تلاش می کند که خوب باشد، اما همیشه محکوم است، در حالی که گسل های عموزاده او از بین رفته یا نادیده گرفته می شود. بنابراین، او به Lowood ارسال می شود، جایی که او ظلم روحانی بروکلهورست را می بیند، در حال مرگ سرد و تقریبا گرسنگی است و شاهد مرگ بهترین دوستانش است. با این وجود، @ من Lowood را با تمام امکانات آن برای Gateshead و تجملات روزانه اش مبادله نمی کردم. @ این واقعیت است که اولین بار نسبت به هرگونه علاقه ای به او (جان Eyre) نشان می دهد، همه چیز را خراب می کند . ویلیان ها و کریستینیستیان چه بدترین خائنانی هستند: جان رید، عمه رید، آقای بروکللورست، بلانچ اینگرم، سنت جان ریورس یا حتی روچستر؟ مسیحیت در کتاب بسیار مطبوع است: آقای Brocklehurst بی رحمانه و خجالتی ریاکاری است در دختران ضعیف، که @ نباید با طبیعت مطابقت داشته باشد، اما برای دختران مجرد او خوب است)؛ سنت جان ریورس فکر می کند که خدانخواری خود را بی نظیر، اما در واقع سرد و خودخواهانه است (انگیزه او برای به دست آوردن افتخار در بهشت ​​برای خود)؛ هلن برنز یک شخص مسیحی رستگاری است که مجازات هایش را به عنوان سزاوار پذیرفته است، به جین کمک می کند (خودش @ هلن مرا آرام کرد @) و، البته، می میرد. Janes اعتقادات خود (و یا فقدان) همیشه تا حدودی مبهم (اگر چه شئ بسیار اخلاقی) و بحث برانگیز ضعیف است. هنگامی که، به عنوان یک دختر کوچک، Brocklehurst تند و زننده می پرسد او چه باید بکند، برای جلوگیری از رفتن به جهنم، او پاسخ داد: \"من باید حفظ سلامتی و نه مرگ!\" جنبه های روش مسیحیت تصویر می شود آن را بیشتر قابل دسترس برای خوانندگان مدرن از زمینه های سکولار بیشتر، اما ممکن است به ویکتوریا مزدور تکان دهنده است. شاید آنها با این واقعیت روبرو شده بودند که با وجود ظلم و ستم، جان راد برای تلاش برای ارتقاء خواهرزاده مریض خود را رد می کند، هرچند که او به شدت زخمی شده بود. @ MALE POWER، FEMINISM، AND RELEVANCE TODAYMen بیشترین قدرت و احترام در زمان برونتز و اغلب جین باید همراه با آن باشد. با این حال، برتون آن را تا حدی تحت تاثیر قرار می دهد که باعث می شود جین آنقدر قاطع، مستقل و مستقل باشد. داستان جین ایور با داستان بولوار ساده همخوانی دارد، البته با پایان بسیار متفاوت، که زن به سرنوشت خود اتهام می زند. Bluebeard در قصه های ویکتوریا به عنوان یک مرد ثروتمند و باهوش شناخته شده بود که زن های دور افتاده را در اتاق زیر شیروانی قفل کرد (هر چند او برای اولین بار آنها را کشت). او یک همسر جوان جدید را به دست آورد و هنگامی که پیشینیانش را کشف کرد، او قصد داشت او را بکشد اما برادرانش نجات یافت، بلکه میسون می خواست برتا را نجات دهد. جین حتی یک راهرو اتاق زیر شیروانی را در یکی ازSome Bluebeards castles @ قرار می دهد، به همین ترتیب برونته داستان را به وضوح می دانست و تصور می کرد که خوانندگان هم همین کار را انجام می دادند. http://en.wikipedia.org/wiki/Bluebear..Despite کمترین تماس با آن ها، از همان ابتدا جین به طور غریزی می داند که چگونه به مردی که او را به عنوانchangeful و ناگهانی @ توصیف می کند پاسخ دهد. هنگامی که آنها برای اولین بار در خانه ملاقات می کنند و او را مورد بررسی قرار می دهد، او آگاهانه آثار خود را نشان می دهد (@، صحبت کردن به طور جدی به عنوان او را انجام داده بود @) و آن تغییرات خلق و خوی من را تحقیر نمی کند زیرا من دیدم من هیچ ارتباطی با تغییر آنها @. مانند بسیاری از گرگ ها، او کمی از مبارزه لذت می برد، و نه ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب جین ایر (جلد اول)


 کتاب در آغوش آب
 کتاب به سوی بخشش
 کتاب Night Music (Jojo Moyes 6)
 کتاب Silver Bay (Jojo Moyes 5)
 کتاب The Ship of Brides (Jojo Moyes 4)
 کتاب The Peacock Emporium (Jojo Moyes 3)