کتاب به سوی فانوس دریایی

اثر ویرجینیا وولف از انتشارات نیلوفر - مترجم: صالح حسینی-داستان درام

خانم رمزی که راحت نشسته و پسرش را در آغوش گرفته بود، آماده شد، کمی چرخید و کوشید تا راست‌تر بنشیند و در همان حال نیروی خود را در فضا پخش کرد، سرحال و زنده، چنان که گویی همه‌ی انرژی خود را به نیرو تبدیل کرده بود... ؛


خرید کتاب به سوی فانوس دریایی
جستجوی کتاب به سوی فانوس دریایی در گودریدز

معرفی کتاب به سوی فانوس دریایی از نگاه کاربران
قیچی وارده از وجدان، به طور صاف از یک به یک تغییر می کند، قایقرانی از آب ها، بی وقفه توسط جریان نیروی بیشتر، صدای هدایت، خانم Ramsayâ € ™ ثانیه کشیدن. او تنها می تواند این ارکستر بی نظیر روح سرگردان را نسبت به دریاهای آزاد انجام دهد، جایی که آنها می توانند تبدیل به یک جریان واحد و سرنوشت خود شوند. فانوس دریایی در حال انتظار است، تاریکی بین چراغ های پرتو فلش نشان دادن راه است. Isnâ € ™ آن را در غیاب زمانی که درک کامل درک شده است؟ خانم. رامزی به عنوان بالاترین زادآوری روابط به نظر می رسد. همسر اختصاص داده شده، مادر محافظ، میزبان کامل، زیبایی یونان خود را بدون هیچگونه مشکلی گسترش می دهد، کسانی که به اندازه کافی خوش شانسی برای عبور از مسیر خود با لمس دوست داشتنی خود هستند. خانم و آقای رامزی ممکن است تصویری متعادل و زیبا از ازدواج من تا به حال خوانده شده، که در آن دوپینگ و رضایت ظاهر می شود به عنوان احساسات برتر. گردن او آرامش خود را تسکین می دهد، اطمینان مداوم خود را برای نیاز بی حد و حصر خود به همدردی آرام می کند، شهود زنانه او قدرت مردانه خود را می بندد. تمام این اعطای و دریافت در مکالمات خاموش رخ می دهد، یک سفر جادویی اما در عین حال حماسی در هر ثانیه برای حرکت از یک شخص به دیگری اتفاق می افتد، یک پیوند مشترک غیرقابل خراب، هر گونه تحقیق دقیق دفاع می کند، زیرا خانم و آقای رامسی بیش از حد متحد هستند کلمات Woolf's بافت یک دنیای پیچیده که نقش های جنسیتی از طریق وابستگی زناشویی با نبرد اراده در جریان است، جایی که کشیدن و فشار دادن، جاذبه و فحشا، تحقیر و انزجار در زندگی خانم رامزی کاملا متعادل است و متعادل کردن رابطه € و â € œselfâ €. و در عین حال برخی از معاهده ها با ناامیدی در ناتوان ساختن موانع غیر قابل نفوذ و فیزیکی و روانی غلبه می کنند که وجود ما را تحمیل می کنند و خود را کاوش می کنند. »(و ...) به خود بودن، یک هسته ی شکل گوه ای از تاریکی، چیزی غیر قابل مشاهده به دیگران است. \"Page 95 Ultimately، خانم Ramsay تصمیم به قربانی فردیت خود را به خاطر عشق به دیگران است. من تعجب میکنم. علت آفریدن فردی و برابری کجاست؟ برای این قهرمان خانم رامسی تجسم به نظر می رسد کمی قبل از تاریخی برای من. نقش زنان در جوامع غربی تکامل یافته است. یک لحظه صبر کن، من تنها کسی هستم که با شناختی از لرزه در می آید؟ خانم لیلی بریسکو به عنوان مخالف مناسب با باروری طبیعی خانم رامزی ظاهر می شود. لیلی می آید برای استحکام استقلال زنان مبارزه می کند و مسائل مربوط به فمینیسم و ​​زیبایی شناسی را بررسی می کند. هنر وعده داده است خیلی بیشتر از ازدواج با لیلی، که آماده است به تسلیم به هر گونه تقاضای مردانه نیست. بنابراین به نظر می رسد که لیلی به خاطر هنر خود به طبیعت خود رد می شود. او تلاش می کند جوهر همه چیز را با قلم مو خود جذب کند، ناسازگاری او روح او را می شکند، او احساس می کند که یک نوع زیبایی خالص است که نمی تواند دوباره برگردد. او رنج می بخشد، هنر قربانی است. من در کنار خانم رامزی و لیلی بریسکو نشسته بودم و خودم شدم. اما شکوه کامل این رمان تا آخرین قسمت روایت به من نرسیده است. وقتی که یکی از این رمان ها راجع به دو حالت بودن بودن نیست، در مورد مبارزات داخلی، تعادل بین فردیت و ارتباط با دیگران نیست. زمان گذشت، جنگ های بزرگ مبارزه می شود، عزیزان از شر ما از قالب های بی رحم دور می شوند. برگ های قرمز و طلایی از پنجره به سمت رینگ می روند و پاییز زندگی را نشان می دهند. آهنگ های زمستانی در فانوس دریایی، جایی که همه به پایان می رسد دیدار می کنند. ویولف، رله نهایی ضربه در درس هفده، در سفر ضروری است که خواننده باید در معرض آسیب زدگی او قرار بگیرد. ما فقط از طریق عبور می کنیم. ما در درون خود در حال جنگ نیستیم که روابط را با دیگران تهدید می کند، بلکه مرگ است. زیرا مرگ است که به طور دائمی جدا می شود. آیا اوراق قرضه ما گذر زمان، چالش مرگ است؟ â € œWe از بین رفت، هر یک از تنها پیام از هوا و دریا، و همچنین آقای Ramsayâ € ™ s Litany است. اما دعوت جادوی Woolf می تواند عزیزان ما را به زندگی بازگرداند، درست همانطور که حافظه می تواند دوباره از بین رفته باشد. زندگی ما ممکن است الهی باشد، اما هنر دارای قدرت است که ما را ابدی می کند. هنگام اتصال با فانوس دریانوردی می توانید هنگامی که بافت بافته شده است، هنگامی که بافندگی تکمیل می شود، می توان به دست آورد. ما می توانیم که پل بی حد و حصر از تاریکی را که سفر ما را، به عنوان لیلی، از طریق هنر، عبور می کند. و هنر الهی داستان است. @ وحی بزرگ شاید نتواند برود. در عوض، معجزات روزانه، روشنایی ها، مسابقات به طور غیر منتظره در تاریکی اتفاق افتاد؛ اینجا یک بود. @ صفحه 120

مشاهده لینک اصلی
من این کتاب را دوست دارم و فردا باید یک بازنگری متفکرانه از آن بنویسم، اما من فقط کتاب bestbooktitles.com را کشف کردم، و این من را ترک کرد:

مشاهده لینک اصلی
اولین پا چپ من پس از آن من پشت سر دیگر، پودرهای سوخاری زیر برف از دست رفته است. رمان هایی است که من صرفا به عنوان راهی برای فرار از واقعیت مطالعه می کنم. آنها آزادی از پراکندگی ذهنی دائمی من هستند. آنها به گذر زمان کمک می کنند. رمان های دیگر برای صرف صرف خدمت به عنوان حواس پرتی نیستند. آنها خواهان مطالعه هستند. آنها تقاضا می کنند که مایل های اضافی را بپردازند و خواندن من را فراتر از محدوده من گسترش دهند. شصت صفحه به این کار فشرده و متوجه شدم که این فقط یک رمان نیست که بخواند. این فقط برای لذت من وجود ندارد. نه. این کار هنری است و تقاضا دارد که چنین رفتار شود. بنابراین من به صفحه اول برگشتم، قلم و نوت بوک در دست. و من شروع به بیش از حد پنجره: ویرجینیا انجام exorcism است. ارواح والدین او را برای سالهای زیادی تحت تعقیب ویرجینیا وولف قرار دادند تا در نهایت، در سن 44 سالگی پس از نوشتن این رمان، پس از تجدید والدین او در قالب آقای و خانم رامزی، او از آنها آزاد بود. از مقاله Woolfâ € ™ â € œA طرح از گذشته: @ حضور مادرم وسواس من ... من کتاب را خیلی سریع نوشتم و زمانی که نوشته شد من متوقف شد با او [...] وسواس â € | علاوه بر این، درست همانطور که از جسد خوبی از نیروی حافظه مادرم دور شدم، بنابراین خیلی از حافظه پدرم را از دست دادم. تا آنجایی که من آن را نوشتم، من با او مخالف بودم، علیه او خشمگین شدم به همه خودم گفتم که هرگز به او نگفتم. با ویرانه ای به فانوس دریایی، سرانجام همه چیز را که او می خواست بگوید، گفت، و ما، خواننده عزیز، با این کاترزس زیبا، پاداش می دهیم. بخش اول به صراحت با عنوان \" پنجره، به عنوان خواننده، یک دیدگاه دیدنی از Ramsays تعطیلات در جزیره Skye ده سال پیش داده شده است. وولف با انداختن ما در وسط گفتگو شروع می شود و به ما امکان می دهد که آنچه را که اتفاق می افتد و چه کسانی این افراد را ببینیم. از صفحات باز، نشان داده شده است که دوگانگی بین مرد و زن. دیدار با آقای و خانم رامزی. او: سرد، منطقی و خواستار؛ او: ملایم، زیبا و دندانه دار است. با هم آنها yin به دیگران یانگ هستند. توجه داشته باشید که ما هرگز نامهای آنها را نباید بگوییم، به شرطی که وولف بخواهد یک تصویر از دو بخش یک کل را تقویت کند. ضعف یکی در قدرت یکی دیگر جبران می شود. این هرگز به وضوح بیان نشده است از آن است که با توجه به رابطه هر پدر و مادر با جوان ترین کودک جیمز است. چنین سناریوی ساده ای دارد: او می خواهد به فانوس دریایی سفر کند، اما احتمالا هوا فاجعه چنین سفر غیرممکنی را انجام می دهد. با این حال، خانم رامسی می داند که کودکان باید باور داشته باشند که همه چیز ممکن است، مهم نیست که چه قدر آنها به نظر می رسد. او پسر خود را به آنچه او بیشتر نیاز دارد؛ او به او امید می دهد، حتی اگر آن را اشتباه است، حتی اگر او می داند احتمال کمی وجود دارد سفر انجام خواهد شد. کودکان باید امید داشته باشند. آقای رامسی، به عنوان وظیفه خود را برای حفظ فرزندان خود در واقعیت (که هرگز به دنبال آن بی رحمانه است)، می بیند. »فرزندان خود باید از دوران کودکی آگاه باشند که زندگی دشوار است.» این بخش همچنین ما را به لیلی بریسکو معرفی می کند. گفته می شود لیلی به عنوان بخشی از وینسا خواهر ونسا (هنرمند به تنهایی)، رابرت فری (هنرمند، دوست قدیمی مدت ویرجینیا و عاشق ونسا) و خودش و ویرجینیا است. لیلی سی و سه ساله است که ما با او ملاقات می کنیم: متاهل، هنری، ساده. آنچه که بیشتر برای من مهم بود این بود که او در مورد آقای Tansley توضیح داد: «زنان میتوانند نقاشی کنند، زنان نمیتوانند بنویسند». من فکر میکنم لیلی Woolf's idealization of هنرمند: ازدواج کرده و بدون فرزند است تا روند خلاقیت او را مختل سازد. پرطرفدار لیلی اهمیت هنرمند را درک می کند: به عنوان ناظر و ضبط کننده زندگی است. â € این بود پاسخ او، احتمالا â € \"چگونه â € œouâ € و â € œIâ € و â € œsheâ € گذراندن و ناپدید شدن؛ هیچ چیز باقی نمی ماند همه تغییرات اما نه کلمات، نه paintâ € | @ گذشت زمان: کوتاه ترین بخش از این سه جانبه تا حد زیادی بزرگترین هدیه است. این نشان دهنده خط مرکز، جدایی بین گذشته و حال است. ده سال در پانوراما شاعرانه گذشت تصور کنید اگر یک فیلم را به تصویر می اندازید که از منظر فانوس دریایی در طول سال ها استفاده شده با استفاده از عکاسی با گذشت زمان. آنچه که می بینید انتقال تاریکی به نور، تاریکی به نور است. این دقیقا همان چیزی است که تصاویر وولف در این بخش ذکر می کند. او از ما بیرون میرود، بنابراین، با لامپها تمام شد، ماه به سختی فرو رفت، بهار بدون برگ به لرزیدن، لخت و روشن مانند یک عفاف باکره در عفت او، ننگ در خلوص او، بود بر روی زمینه های گسترده و چشمگیر و کاملا بی دقتی از آنچه که توسط beholders انجام شده و یا تصور می شود گذاشته شده است. \"و بازگشت به تاریکی. و در نهایت به نور. فانوس دریایی: از â € œA طرح از گذشته â € œFor فعلی هنگامی که حمایت از گذشته است هزار بار عمیق تر از حال حاضر زمانی که آن را فشار بسیار نزدیک است که شما می توانید هیچ چیز دیگری را احساس کنید. â € â € ~ فانوس، بخش سوم و نهایی، به ارمغان می آورد Ramsays و لیلی تا به امروز که در آن هنوز هم با مسائل مربوط به آنها ده سال پیش برخورد. همانند خود ویرجینیا، زمانیکه شخصیت ها ارواح گذشته را تحریک و حرکت می کنند (توجه داشته باشید که لیلی اکنون 44 ساله است، همان ...

مشاهده لینک اصلی
من پیدا کردن آن سخت دشوار است تماشای فیلم این روز، و یا حداقل برای پیدا کردن یکی از شرایط مورد نیاز من به دنبال. تلاش های سنگین آنها در ایجاد شخصیت های کاملا متشکل، مردمی قابل اعتماد است که با شیوه های واقع گرایانه یکدیگر را با یکدیگر در هم می آمیزند، الگوهایی که می توانید به آسانی مشاهده کنید که در زندگی خود اتفاق می افتند، اما در عین حال برای همه ی آنها عادت دارند. این تلاش ها به طور تصادفی به صورت غلطی انجام می شود و باعث می شود که شما یک طرح کوچکی در اختیار داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین غلط و نادرست بودن آن، مخاطبان شگفت انگیز می توانند از طریق تماشای آن بدون تماشای معده خود تماشا کنند. و خود را به عنوان اگر سازندگان خود را تحقق بخشیدن به کیفیت نادرست تلاش های خود را، و دائما آن را با طنز طنز آمیز و شیوع کمدی. اغلب اوقات، تعمیرات آن را حتی بدتر می کند. پس از آن، این کتاب خوشحال است. آنچه که درخشان دربرگیرنده قطعه کار، این داستان است، کاملا در هر جنبه ای از وجود آن آگاه است. این فیلم هایی است که در آن، این درهم آمیختگی تفکر و مشاهدات و احساسات بین یک کل شخصیت ها، هر کدام در ظواهر شگفت انگیز است. یک جمله در اینجا، یک پاراگراف وجود دارد، یک عبارتی کامل به یک نهاد واحد اختصاص داده شده، مهم نیست. در آنجا وجود دارد، این است که آنقدر متفاوت از هر کس که آن را احاطه کرده است، توسط همه شخصیت های اصلی خرد شده است، اما هنوز هم هسته کوچک خود را حفظ، نیاز به تنها یک نگاه برای اعلام خود را به طور کامل و کاملا منحصر به فرد به ناظم گاه به گاه. و آنها در زمان و مکان مسابقه می گیرند، داستان هایی که بین تعاملاتشان بیندازند و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و قادر به دفاع از هر جزئیات خاصی از آن باشند. به عنوان یک اثر جانبی طبیعی به عنوان خورشید رسم به سمت آن بیرون آمدن از گل، ماه احضار خود را به تورم جزر و مد، و غیر ممکن است که برای پیدا کردن موضوع با. شما نمی توانید فقط چیزی را تنظیم و انتظار می رود نتایج مانند این، با این حال . نیاز به مقدار زیادی مهارت در نوشتن کلمات، wordplay، خطوط توصیفی در پیش از هر یک از دیگر وجود دارد به طوری که به طور طبیعی آنها دیگر جواهرات سیاه و سفید در یک صفحه سفید نیست. آنها افکار شما هستند. آنها خاطرات تو هستند آنها حواس شما هستند که تجارب گذشته را جلب می کنند و صفحات را برای شما می خوانند و به دلخواه خود به شدت خشن و ناراحت کننده بازی می کنند. آنها امیدهای شما، رویاها، نمازها، الهام بخشیدن، هر آنچه که در آن است، شما را به ارمغان می آورد و شما را به ارمغان می آورد و شما را مجذوب می کند که این کافی است! کافی است! برای لحظاتی مانند این، زندگی می کند، شامل یک کتاب، یک خواننده، و کل میزبان واکنش است که با شناخت و تحقق پیوند می زند. برای پیدا کردن آنچه که ذهن خود را برای خودش تسلیم شده بر روی یک ورق کاغذ، و کشف یک روح شاگرد در کلمات قرار دادن اینجا. نارضایتی مداوم که با تلاش موجود مواجه شده اید، هیجانی که در درون شکاف های کوچک زندگی تجربه کرده اید. هرچیزی که اینها را به یک نقطه نفوذ می بخشد، و مقیاس ها را به نفع آخرت راهنمایی می کند، به امید چندین دور و دور بین لحظات دقیق شکل زیبایی کامل و وضوح معنی در زندگی ادامه دهید. بنظر من، ویژگی های شما و معرفت، و تم ها و معانی دارد. فراتر از من از دست من در بحث در مورد طرح استفاده می کنم، اما هرچه بیشتر از ادبیات می بینم، کمتر نگرانم که با گذراندن آن از دست رفته ام. علاوه بر این، من طرفدار استفاده از این کلمات زمانی که من فکر می کنم در مورد آنچه در مورد یک کتاب می گویند. این کمک می کند که من یک آماتور کامل زمانی که آن را به ادبیات می آید، هیچ آموزش کلاسیک در آن از هر زمان آخرین مدرسه دبیرستان من است. آنچه من دارم خودم، کتاب و واکنش شیمیایی بین این دو است. من فکر می کنم، در رابطه با این تک، فوق العاده، تفریحی از ادبیات، کافی است.

مشاهده لینک اصلی
من چند بار قبل از این کتاب خواندن و دوست داشتم. من هفته گذشته سعی کردم چیزی متفاوت داشته باشم و به جای دوچرخه سواری برای کار کردن، پنج کیلومتر را در حالی که گوش دادن به نیکول کیدمن را به «فانوس دریایی» گوش دادم، راه می رفتم. بسیار شگفت انگیز. کلمات به زندگی آمد و زبان فوق العاده بود. من فکر نمیکنم این کتاب را بیشتر دوست داشته باشم، اما در حال حاضر.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب به سوی فانوس دریایی


 کتاب در آغوش آب
 کتاب به سوی بخشش
 کتاب Night Music (Jojo Moyes 6)
 کتاب Silver Bay (Jojo Moyes 5)
 کتاب The Ship of Brides (Jojo Moyes 4)
 کتاب The Peacock Emporium (Jojo Moyes 3)